Історія школи

         Болградська загальноосвітня школа 1-3 ступенів №4 була відкрита у вересні 1990 року.На посаду першого директора школи був призначений

Акдерлі Іван Савелійович.

 

 

 

 

 

 

 

Першими заступниками директора були:

  •       Деревянкина Марія Опанасівна - заступник директора школи з навчально-виховної в початковій школі.
  •       Куріцин Тетяна Петрівна - заступник директора з НВР в школі.
  •       Дімітров Валерій Андрійович - заступник директора по ВР в школі.

Педагогічний колектив складався з 58 вчителів та вихователів. Першим наказом школи, який був підписаний Акдерлі І.С., в школу №4 було зараховано 802 учня, сформовано 30 классов. Перші півроку заняття проходили в класних приміщеннях міських школ. І тільки 11 січня 1991 року школа відчинила свої двері для учнів і працівників .

 

 

Перші крупинки солі директора школи Акдерлі І.С.

 

 

Ветеран педагогічної праці, Грекова Олена Дмитрівна, передає ключ знань молодому фахівцеві Нотевской Світлані Савеліївна.

 

        

У перші роки свого існування школа пережила типові для новобудов труднощі:
організація і згуртування колективу дітей, викладачів і батьків; оформлення класних
кімнат; створення матеріальної бази навчальних кабінетів.

        З дня відкриття школи колектив шукав свій шлях розвитку. завданнями першорядної
важливості були:

  • комп'ютеризація навчального процесу та підготовка користувачів ЕОМ;
  • освоєння основ економіки та бізнесу;
  • впровадження в практику роботи розвиваючого навчання.
    Домагаючись демократизації відносин, вчитель - учень - батько, гуманізації та
    диференціації навчання, працюючи над поставленими завданнями,
    за10 років існування школи було зроблено наступне:
    - в 1990 році введено поглиблене вивчення англійської мови з 1 класу;
    - в 1992 році введено вивчення державної мови з 2 класу;
    - в 1993 році школа отримала статус «школи з поглибленим вивченням англійської мови;
    -в 1994 році колектив перейшов на семестрово - залікову систему навчання;
    - в 1995 році відкрито експериментальний клас за методикою розвиваючого навчання Занкова;
    -в 1996 року школа реорганізована в навчально-виховний комплекс: школа - ліцей; вводиться система наукової роботи ліцеїстів, впроваджуються спеціальні курси, вводиться підготовка і захист курсових робіт; починає свою діяльність шкільна газета «А ось і ми!»
    -в 1998 році в початковій школі впроваджуються елементи модульного навчання;
    -в 1999 році в старшій школі проводиться експеримент по впровадженню рейтингової оцінки системи оцінки знань, умінь і навичок учнів.
    - 2000 року школа отримує новий статус: навчально-виховний комплекс: спеціалізована школа 1-3 ступенів - ліцей.
    За роки існування школи встиг сформуватися педагогічний колектив і колектив учнів, які, відмовившись від старих підходів і принципів організації навчально-виховного процесу, працювали над вивченням і впровадженням нових технологій, створенням власної внутришкольной системи навчання і виховання.

                            Десять років по тому                                                                                                                                                                                       
     Педагогічний колектив гідно зустрів 10-річний ювілей школи з високими досягненнями і на рівні району і на рівні області.
              Результати районних предметних олімпіад з 1995 по 2000 рр.
    № п.\п.  Предмет  1995-1996  1996 -1997  1997-1998  1998-1999  1999 -2000
    1. Українська мова  2   2 4 5
    2.  Російська мова - 2 2 4 5
    3.  Іноземна мова 4 5 5 10 6
    4.  Історія 2 3 4 2 -
    5. Право 3 4 2 1 3
    6. Математика 4 2 5 6 6
    7. Фізика 4 2 5 4 9
  • диференціації навчання, працюючи над поставленими завданнями,
    за10 років існування школи було зроблено наступне:

Результативність участі школярів в обласних олімпіадах

 

 

 

№ п.\п. Навчальний рік 1997-1998 1998-1999 1999 -2000
1 1 місце - - 1
2 2 місце - - 1
3 3 місце 3 3 4
4 Заохочувальне місце 3 3 1
5 Заголом 6 6 7

 

 

    8 серпня 2001 року директором школи було призначено Карталова Юлія Михайлівна

  •                                      

     
    У цьому ж році були відкриті 1 класи 12 річної школи.
    У 2002 році починається новий етап комп'ютеризації школи: обладнання двох комп'ютерних класів; закупівля ліцензійних програм з різних навчальних предметів; закупівля мультимедійної техніки.
    У 2003 році в школі створюється інформаційний центр, який об'єднує шкільну бібліотеку, читальний зал і бібліотеку іноземної літератури.
    У 2004 році в школі відкривається мультимедійно - методичний центр.
    У 2005 році в школі відкриваються 1 класи з українською мовою навчання.
    У 2005 році ліцей святкує своє 10 - річчя, досягнувши високих результатів.
    У 2006 році в школі з'являється внутрішня мережа, яка об'єднує інформаційний центр, мультимедійно - методичний центр, кабінети адміністрації, психологічної служби, дитячого центру.
    У 2006 році організовується робота літніх профільних таборів.
    У 2007 році вводиться написання кваліфікаційних робіт серед учнів ліцейських і проліцейскіх класів.
    У 2008 році - перехід класів з поглибленим вивченням двох предметів на вивчення одного предмета поглиблено.



 
Протягом багатьох років школа займає одне з перших місць в рейтинговому оцінюванні діяльності шкіл Болградського району.
Педагогічний колектив школи протягом 12 років співпрацював з вищими навчальними закладами Одеської області:
• Одеський Морський Університет.
• Одеська Морська Академія.
• Одеський державний університет ім. І.І. Мечникова.
• Одеська Академія Холода.